Friday, May 27, 2011

כולנו זונות



היי לכולם

ראשית מבקשת לברך אותנו בשבת שלום ושקט 

קבלתי פניות לכתוב את הפוסטים שלי גם בשפה העברית- ומבקשת סליחה אם תבחינו בטעויות- אעשה את המיטב שלי ...

היום אני רוצה לדבר על האמירה "כולנו זונות"- זה אכן נשמע מאד בוטה- אבל כולנו נוהגים מתוך מקום שכל פעולה שאנחנו עושים הוא מתוך "מה אני אקבל בתמורה"- 

איזה עולם יפה וזורם יהיה כשנעשה משהו רק כנתינה וטו לו-

הבעיה נמצאת מהריחוק שלנו מהמקור- קו האמצע - המקום שבו אנחנו שלמים כשאנחנו מחוברים ל"כל היש" ואנחנו לא נפרדים.

ברגע שאנחנו לא מחוברים אנחנו הופכים אחד את השני ל"מציל" שלנו- אם אני אעשה כך וכך  את/אתה תיתן לי כך וכך"

והפרדוקס הוא דווקא כשאנחנו לא חושבים על תגמול אנחנו מקבלים תגמול והרבה יותר משמעותי

הפחד ההישרדותי והתפיסה של העולם שאנו הכרנו עד היום היא "השפה הישנה" שגורמת לנו לחיות בתוך הכאוס-

בכדי לצאת מהכאוס כל מה שנשאר לנו לעשות זה לקבל את "השפה החדשה" שאומרת שאני בורא את חיי בשיתוף עם האנרגיה ואינטליגנציה של שנמצא מאחורי האשליה של החומר..ולא לפחד לחיות בה

היום המדע כבר הבחין שצריך לגבות את הרוח- והוכח בהרבה ניסיונות שהחומר הוא בעצם "אנרגיה דחוסה"
הם מוכיחים שאחרי שבודקים מולקולה לעומקו מגיעים לכלום-שאומר שמולקולה נוצרה מ"אין"

כל תא חי עשוי מ"גרעין" -nucleus ,ונוקליאן-proton
מסתבר שיש אנרגיה שלא נראה לעין שקוראים לו quark- שמניע את הנוקליאן סביב עצמו וסביב הגרעין- בדיוק כמו שכדור הארץ מסתובב סביב עצמו וסביב השמש-ובכך אנחנו רואים שיש תבנית שחוזרת על עצמה ומה שמוביל את החומר הוא אנרגיה בילתי נראת לעין

זה אומר שהעולם שאנו חווים נברא מה"אין" ומכאן המוסג "יש מאין"

אז איך עושים את זה?

מניחים למחשבות ולציפיות במיוחד- משחררים את כולם מהבטחות שלהם כלפינו, ומיד מרגישים שחרור שבאופן אוטומטי גם הסביבה משחררת  וזה מיד מחבר אותנו לאנרגיה האמתית שנמצאת בכל אחד מאיתנו

כולנו חווינו אנרגיות בצורה כזאת או אחרת- כמה פעמים חוויתם משהו מסתכל עליך מאחור והסתובבתם כי חשתם?
או חשבתם על משהו ופתאום זה הופיע- מה קדם למה? לכן נוכל להבין את ההסבר הבא

השחרור מהציפיות של האחר מאפשר לנו לחיות מתוך אהבה - זרימה "כאן ועכשיו" בתוך העולם החדש שאנו חפצים בה ובכך ליצור עולם מתוכינו-    BE AND IT WILL BE 

יהיו כאלה שיגידו שהשפה החדשה קשה להם ונשמעת נאיבית ו"קיטשית"- ואני מזמינה אותנו  לחוות שבוע אחד של חופש ושחרור- בלי פחד והרבה הבנה שהכח והאור נמצא בתוכינו ולא באשליה של עולם מחוץ אלינו

אשמח לתגובות והארות נוספות

ברכת שבת שלום

רוני

No comments:

Post a Comment