Tuesday, May 31, 2011

כן לרתום את הכרכרה לפני הסוס

 
 
חברים יקרים
היום אני רוצה לספר לכם למה כן לרתום את הכרכרה לפני הסוס
 
עד עכשיו שמענו את המשפט הזה הפוך- אמרו לנו  לא לרתום את הכרכרה לפני הסוס
 
בעידן הזה ומאד מיוחד, כולנו כבר שמענו את המשפט שאומר שאנחנו יוצרים את חיינו על פי הוויה הפנימית שלנו
(state of being)

אנחנו מבינים שהכרכרה כבר נמצאת בתוכינו - למעשה כל העולם כולו.
 
הרי החומר הוא פועל יוצא של מחשבה שקודמת ליצירה

אם נפנים שכל קשת הרגשות וכל מחשבה יוצרת, נמצאים אצלינו, אנחנו נוכל ליצור ממקום פנימי- ולא נצטרך לחכות לטריגר או משהו חיצוני בכדי להרגיש את מה שאנחנו חפצים בו-

החוק אומר שאם ארגיש בכוונה תחילה ומתוך בחירה את הרגש שאני רוצה כמו "שמחה" אז אוכל למשוך אלי חומר ו/או סביבה שתבוא מתוך ההרגשה -
 
הרי כל רגש שאני חווה נמצא בתוכי-למה לי לחכות להרגיש אותו רק בעקבות תנאים או טריגר חיצונים כשאני יכולה לבחור להרגיש אותו עכשיו?

בצורה הזאת החיים הופכים לביטוי חיצוני של עולמינו הפנימית ובלי "דם יזע ודמעות"- אלה מתוך שלווה ובטחון של קשב לאמצע שלנו

תיקחו למשל את ה"עץ" -ל"עץ" אין ויכוח עם עצמו- הוא יודע שהוא "עץ"-ובכדי לגדול, התנאים מגיעים אליו- כגון מים - אדמה - ושמש- וכל התנאים הללו מרכיבים את העץ!

אתם תגידו "מה החכמה, לנו יש מוח ואינטליגנציה ובחירה חופשית - ואני אומר נכון וטוב שכך, אבל בכל זאת דבר אחד חשוב נוכל ללמוד מהאנלוגיה של ה"עץ" וזה שכאשר נפסיק את הוויכוח הפנימי ונשדר את "המי אני" הסביבה התומכת תגיע בכדי לעזור לנו בדרכינו...

למה? ככה- כי זה החוק של היקום- זה פשוט כך- האמת הפנימית  היא כוח המשיכה הכי משמעותית שיש..

כל אחד מאיתנו הוא עולם בפני עצמו ואם תרצוֿתחנת שידור עצמאית שגם משדרת וגם קולטת
 
כשאנחנו שלמים אנו משדרים ועולים על התדר המדויק שמפגיש אותנו עם הסביבה שתעזור לנו לצמוח וליצור בדיוק כמו ה"עץ"

לכן אני ממליצה להחליט מי אנחנו רוצים להיות ולעלות על דרך- ומיד לעצור כל ויכוח פנימי- ומאותו רגע להיות בעשייה של הדבר שאנו רוצים מבלי להיות בשליטה לגבי מאיפה תבוא התשובה אלה לאפשר ליקום לעבוד בשבילינו.

יצירה נעימה

רוני





Ronny Hatchwell

BE AND IT WILL BE,
Evolution,Personal & Spiritual Development

Tel-972 (0) 54-4849170

No comments:

Post a Comment